کد خبر : 82608

ریحانه پارسا دارد چه چیزهایی از خودش را جلوی دوربین نشان می دهد؟

ریحانه پارسا دارد چه چیزهایی از خودش را جلوی دوربین نشان می دهد؟

ریحانه پارسا تو ترکیه تولد 24 سالگیش رو متفاوت تر از همیشه جشن گرفت و البته عزیزانش حسابی خانوم بازیگر رو سورپرایز کردن

شایانیوز- ریحانه پارسا حالا بیش از دو سال است که از ایران رفته و ساکن ترکیه شده است او که در ایران اوضاع و احوال خیلی خوبی داشت و فقط بعد از بازی تو 5 فیلم و سریال شهره شهر شد و همه اون رو شناختن و سیل پیشنهادات کاری و به طبع آن پول بود که به سمت خانوم روانه می شد در یک تصمیم عجیب و به اعتقاد خیلی ها نسنجیده عزم ترک وطن کرد و احتمالاً با این خیال که می روم و آن سوی مرزها یه بازیگر بین المللی میشم مثل گلشیفته فراهانی راهی ترکه شد.

رسیدن ریحانه پارسا به ترکیه تازه آغاز سقوط خانوم بازیگر بود و او که فقط 22 سال سن داشت در ترکیه پا در مسیر بیراهه گذاشت و همان اوایل با مسیح علینژاد به گفتگو نشست و با حجاب از سر برداشتن تمام پل های پشت سرش را خراب کرد. ما این تازه شروع سقوط ریحانه خانوم پارسا بود و هر چه که زمان گذشت و ریحانه منابع مالیش تو ترکیه تموم شد و از طرفی او در ایران هم با پدر و مادرش اصلاً رابطه خوبی نداشت و نمی تونست روی کمک اون ها حساب باز کنه و میشه گفت ریحانه به طور کامل در مخمصه قرار گرفت و برای اینکه از این تگنا خارج بشه به هر پیشنهادی که شد جواب مثبت داد و اینگونه ریحانه پارسا شد آلت دست قماربازان ساکن ترکیه.

 

وقتی رفقای ریحانه واسه تولدش حسابی سنگ تموم میزارن!

ریحانه پارسا دوشنبه تولد 24 سالگیش رو جشن گرفت. البته از مدت ها قبل خانوم خانوما خودش رو واسه این روز آماده کرده بود و یه جورایی میشه گفت تو اینستاگرامش روزشماری می کرد که دوشنبه از راه برسه و خانوم بشه 24 ساله. ریحانه تو ترکیه رفیق هم یه چندتایی داره که از قضا خیلی هم باهم صمیمی هستند اون ها هم برای تولد ریحانه پارسا حسابی برنامه ریختن و توی محل کار ریحانه رو سورپرایز کردن و خب خانوم بازیگرم که حسابی شرمنده شده بود این ویدیو رو گذاشت تو پیج اینستاگرامش.

دانلود ویدیو

البته اینم بگم که رفیق ریحانه که واسش تولد گرفت هم خودش از اهالی سینما است که چند سالی میشه مهاجرت کرده به ترکیه و اونجا داره فعالیت های هنری خودش رو انجام میده. ایشون مرجان خانوم افشین منش هستند که تو ایران سابقه دستیار کارگردانی و مدیر تولیدی رو هم دارن و آخرین کارش هم همکاری با نیکی کریمی تو فیلم زمان ابدیت بود.

m.afshinmanesh

نامزد سن بالایی که حسابی واسه ریحانه سنگ تموم گذاشت!

ریحانه پارسا تو ترکیه با یه پسر ایرانی به اسم میلاد خدایی که ایشون هم تو کار سینما و البته موزیک هستن نامزد کرده و گویا در کنار هم خیلی هم خوش هستن البته در مورد میلاد خان حرف و حدیث زیاده و خیلی ها به ریحانه پارسا خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم که به مناسبت تولد ریحانه منتشر کردن تا حدودی قابل مشاهده است.

در مورد آقا میلاد اینم بگیم که گویا واسه تولد نامزد معروفش یه گردنبند خریدن و با هدیه گرونش حسابی دل خانوم بازیگر رو بدست آورد.

reyhane parsa

وقتی ریحانه پارسا داره میشه یه بدنساز حرفه ای

ریحانه پارسا چه زمانی که ایران بود و چه حالا که رفته ترکیه همیشه به ورزش اهمیت می داد و چند ساعت باشگاه رفتن جزو برنامه های روتین زندگیش بود. اما حالا گویا خانوم بازیگر داره تو سطح حرفه ای تری ورزش می کنه و رفته سراغ ورزش های تعادلی. ریحانه خانوم به تازگی عکس هایی از ورزش کردن خودش منتشر کرده که نشون میده بین زمین و آسمون معلقه و اینجوری قدرت و آمادگی جسمانی بالاش رو به رخ کشید.

reyhane parsaa

 
 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها