کد خبر : 83184

این خودرو محبوب سایپا را قسطی بخرید

این خودرو محبوب سایپا را قسطی بخرید

در این گزارش شرایط خرید اقساطی خودرو را مشاهده می کنید. پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خودروتک ، در دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ سایپا چندین خودروی انحصاری را طراحی و به بازار عرضه کرد که همگی با استقبال مشتریان روبرو شدند: تیبا ۲، ساینا، کوییک و اطلس. همچنین شاهین که بدنهٔ آن برپایهٔ پلتفرم بی تویوتا و پیشرانهٔ آن برپایهٔ پیشرانهٔ پژو ۳۰۱ است، دومین گام ایران برای ساخت خودروی ملی نامیده شد و در سال ۲۰۲۴ سایپا آریا محصولی جدید از سایپا تولید خواهد شد.

کوییک در نمای جلو تفاوت بزرگی نسبت به ساینا ندارد و تنها تغییراتی در سپر جلو در جهت اسپرت نشان دادن چهره خودرو اعمال شده‌است؛ اضافه شدن دو روف لاین (باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرهای پهن، افزایش ارتفاع و قدرت فنرها در جهت کراس‌اوور کردن این خودرو و در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک سپر اسپرت و چراغ‌هایی متفاوت با محصولات دیگر سایپا و شبیه به ب‌ام‌و ایکس۱ هستیم که در مجموع یک کراس اور اسپرت را تشکیل داده‌است.

قیمت فروش نقدی کوییک ساده ۱۴۰۲ سفید رنگ در لحظه تهیه این گزارش ۳۹۸ میلیون تومان است. برای خرید اقساطی خودرو کوییک لازم است ۵۰ درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، واریز شود، در ادامه ۵۰ درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه پرداخت کرد. در این شرایط فروش تحویل خودرو فوری است و سند نیز به نام خریدار به ثبت می‌رسد.

 

فروش-اقساطی-کوییک

 

 
منبع: اقتصاد۱۰۰

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها