کد خبر : 83154

اطلاعیه فوری سامانه یکپارچه برای خریداران خودرو

اطلاعیه فوری سامانه یکپارچه برای خریداران خودرو

مدیران سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کردند که متقاضیانی که موعد تحویل خودروهای خود را دارند اما قصد واریز وجه را ندارند، باید به سامانه مراجعه کنند.

به گزارش خودروتک ، متقاضیانی که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای محصولات شرکت های خودروساز داخلی نام نویسی کردند اما به هر دلیل قصد ندارند ثبت نام خود را با واریز وجه تکمیل کنند باید با مراجعه به سامانه انصراف خود را اعلام کنند.

اطلاعیه سامانه یکپارچه فروش خودرو تاکید کرده چنانچه از دریافت خودروی پیشین خود انصراف ندهند نمی توانند در طرح های فروش خودرو که در آینده برگزار می شود، نام نویسی کنند.

سامانه یکپارچه فروش خودرو تا کنون دو بار به صورت گسترده محصولات خودروسازان بزرگ و شرکت های خودروساز خصوصی را در دسترس متقاضیان قرار داده است.

برخی از متقاضیان به رغم تعیین تکلیف موعد تحویل خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نکرده یا اینکه در آینده قصد ندارند واریز وجه را انجام دهند. مدیران سامانه یکپارچه فروش خودرو به این دسته از متقاضیان اعلام کردند چنانچه قصد دارند تا در آینده نسبت به دریافت خودرو از مسیر طرح هایی که قرار است در سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار شود، شرکت کنند، باید انصراف خود را اعلام کنند.

بررسی دو طرح فروش برگزار شده در سامانه یکپارچه نشان می دهد متقاضیان محصولات عرضه شده از سوی خودروسازی سایپا بیش از متقاضیان محصولات ایران خودرو روند نام نویسی خود را ادامه ندادند. خریداران سایپا به رغم نام نویسی برای محصولات این خودروساز از پرداخت وجه در زمان دریافت پیامک این خودروساز خودداری کردند.

آن طور که خودروسازی سایپا اعلام کرده حدود 25 درصد از متقاضیان نسبت به تکمیل پروسه نام نویسی خود و قرار گرفتن در صف خرید خودرو اقدام کردند.

با توجه به اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه فروش خودرو می توان این طور برآورد کرد که مدیران این سامانه یکپارچه قصد دارند تا در روزهای پایانی سال جاری نسبت به پاکسازی و تعیین تکلیف متقاضیان خرید محصولات شرکت های خودروساز را فراهم کنند.

این احتمال هم وجود دارد که مدیران سامانه یکپارچه فروش بعد از تعیین تکلیف متقاضیان فعلی برنامه ریزی برای اجرای طرح های جدید فروش خودرو را از مسیر سامانه یکپارچه اقدام کنند.

منبع: اکو ایران
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها